AJAJAJ!!

har varit på gröningen från 10.30-16.30.....fyfan vad det har varit härligt idag, säkert 36 grader...det sa någon polare iaf! behövde inte åka utomlands, för har tillochmed fått mer färg i huvudet idag än vad jag brukar få på en vecka utomlands!!! GOTT!! ;)  men det svider som fan på hela kroppen nu...för smorde mig ikke! inte bra men vafan trodde inte det skulle ta så här bra..

har duschat och så precis så sitter i myskläder o ska snart börja göra v mig för ska träffa o mysa med min saknade oscar:) fryser som fan nu med efter att varit i solen hela dagen och bränt mig ;) men får ta med en liten kofta ut eller om vi drar hem till han elle rmig o krypa ner i sängen! :D

hoppas att nu har haft en underbar dag..så hörs vi. pusssss

bjuder även på en bild...man ser inte brännan så bra här men fy fan vad ont de gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0