det var ett tag sedan...

...så nu gör jag inget annat som e bättre så jag tänkte slänga upp ett inlägg nu snabbt. har jobbat idag från 9.30-17.00! efter det har jag bara degat o käkat, funderar på att gå in och ta en dusch och göra v mig för ska ut och mysa med mina älsklingar ikväll innan skolan börjar igen.
skolstart imorgon 13.00 ;) niiiice!

har inget annat att göra så jag tar o svarar på sommarfrågor så ni får veta lite vad jag gjort i sommar så kan ni lista ut lite ;) hehe!

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? : ja
2. Ångrar du det? : nej
3. Har du varit full i sommar? : ja
4. Har du pussat någon i sommar?: ja
5. Isåfall vem? : mange och linus
6. Badade du mycket? : nej max 5 ggr 
7. Rökte du? : ja
8. Snusade du? : nej
9. Förlorade du någon vän: gjorde jag säkert, men om jag gjorde det så var det rätt.
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? det finns så många...
11. Vad skiljer den här sommarlovet från förra?: Allt!
12. Grillade du mycket i sommar?:  nej inte så
13. Åkte du vattenskidor? : nej
14. Blev du tillsammans med någon? : nej
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : ja
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : tror jag säkert, nya vänner nya minnen
17. Har du druckit tills du spytt? nej
18. Sårat någon? har jag säkert, många ggr
19. Dansat mycket? nja, inte så
20.Träffat nya människor? ofc
21. Kysst en främling? ja
22. Tagit droger? nej
23. Haft en sommarflört? hoppas att det inte bara e sommarflört:$
24. Gråtit? ja
25. Skrattat tills du kissat på dig? nej
26. Tältat? nej
27. Varit vaken en hel natt? ja
29. Hånglat? ja
30. Haft ett förhållande? nej
31. Gjort dig riktigt illa? nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
33. Läst en bok? nej
34. Skickat fel sms med flit? nej
35. Suttit vid datan en hel natt? nej
36. Näckat? nej
37. Solat naken? nej
38. Fått utegångsförbud? nej
39. Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja
40. Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej
41. Varit i slagsmål? nej
42. Pussat någon utav samma kön? ja
43. Sjungit högt på ett berg? nej
44. Kysst någon i regnet? ja
45. Kysst någon i skogen? nej
46. Kysst någon du inte borde? ja
47. Tappat rösten? nej
48. varit på festival? ja
49. Gått upp i vikt? har jag säkert..
50. Gått ner i vikt? tror inte det
51. Brännt dig? ja
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej
53. Varit utomlands? nej
54. Gjort ett bra köp? ja
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? nix
56. Haft skadeglädjen? ja
57. Sovit under bar himmel? nej
58. Vad kommer du sakna mest? allt egentligen, ingen sommar kommer vara exakt som denna... 
59. Har du sommarjobbat? njaa
60. Har du svart ärligt på alla frågor? ja

ni får ha det så bra ;) btw, jag fyller år om två dagar ;) hehe bara så ni vet ;) pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0