ett slag...

...mot ansiktet känns och tar hårdare än ett förväl.
jag klarar inte av hur du behandlar mig längre. du är för feg för att säga från med dina kompisar, dina närmsta kompisar då är du nog för feg för att ta ett förväl till mig och istället såra mig och göra så här så att jag får ta förvälet.

efter detta som hänt mellan oss och vad du gjorde igår har jag tänkt och det är nog bäst att du får vara ifred och får tänka vad du egetnligen vill och hitta dig själv. och såra mig aldrig igen. isåfall kan du dra åt helvete.
det är jobbigt att säga förväl till någon man bryr sig om och har stått vi sidan hela tiden och verkligen försökt men får ett slag tillbaka typ. bara pissa på allt och inte bry dig ett skit. det gör ondare än vad man tror.

bara när jag tänker på det du gjort mot mig nu på senaste tiden blir jag så...jag vet inte, jag fylls av ilska och vill bara slå dig JÄVLIGT hårt och be dig dra år helvete. men det är just nu  bara...

vet inte vad jag ska skriva, jag bara skriver negativt nu för jag är så arg. men samtidigt vet jag om att det kommer gå över snart igen...när du börjar höra av dig igen och allt kommer jag ändra mig. jag är en sån person som inte kan vara sur på folk jag bryr mig om. men ja det är väldigt konstigt just nu och jag hänger inte med alls själv eller vet vad jag tänket eller skriver här.

jag hoppas bara att du inser vad du gjort och gå miste om....Jag orkar inte vara med om en liknade runda igen som jag hade med mitt ex. jag älskade/älskar mitt ex över allt annat och jag bryr mig verkligen om honom för han har sina stunder där han är helt jävla underbar och det är de jag saknar med honom. jag kan fortfarande känna att jag vill ha tillbaka honom men samtidigt vet jag att vi ska nog bara vara vänner för att ha det bäst.

dessa två inläggen idag har varit depp inlägg och där jag bara skriver av min ilska lite för det känns mycket bättre för mig. jag skriver inga namn eftersom det inte angår alla vem personerna är. det viktigaste är att jag och dom vet vilka dom är.


annars har jag haft en helt ok dag idag. vaknade halv elva och chillade. fixade med pappas skjortor och sen träffade jag louise lite innan hon skulle jobba. sen kom min käre bror hem med mc till mig! :D mumms, sen vid nio träffade jag bella drog till mezo och träffade ellinor emmy oscar och chilla och snacka en massa, arvid kom med sen. kom hem för en timme sen typ. och nu ligger jag bara rakt upp och ner typ och tänker på allt och inget...;)haha!
hoppas att alla har haft en bra fredag och att ni tog hand om er och tog varraannnan vatttttten;) right?;)

i morgon blir det att fira lina som blir 18, så det blir tjejmiddag i ryde sen på kvällen när dom ska ut drar vi till pelle i stan och festar vidare. på sön blir det vinkväll med bad o mys hos bells. så det kommer inte bli något bloggande då ;)

ni får ha det så bra och detta blev ett tråkigt inlägg men ja, förlåt. men har varit så arg och besviken så behövde skriva av mig.
pussssss mina sötnosar!



dagens outfit..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0