förlåt

men varnade er att det inte skulle bli så mkt bloggande under hbg festivalen. plus en kompis har sovit här sen ions pga olika saker som jag ej kan ta upp här.
jag orkar inte sitta och skriva allt jag gjort under dessa dagarna just nu. är riktigt trött men ändå riktigt pigg. somnade sju i morse o vaknade tre timmar senare...aja!!
varit på gröningen nästan hela dagen och solar + badat med mamma o pappa. mysigt, nu sitter ja och väntar på att louise ska ringa så vi ska dra till mezo och käka lite ;) najs! :D sen ska hon iväg o fira humle, vet inte riktigt än om jag ska med, tror ja hoppar det och träffar kalle + ringer mange. men får se.

har varit på riktigt dåligt humör dessa dagarna med...cp...men det finns ju en bakgrund bakom de hela. och det gör mig så irriterad. kan inte bara idioter till killa bara DÖ! helt seriöst. dom bara sårar och tror man är som en väska när det passar tar jag den sen i mon tar jag en annan för då passar inte den andra....ooh hatar det!
men nu börjar det bli lite bättre iaf! SKÖNT!

nu ska jag inte sitta här o ch skriva en massa skiit...såå nu ska ja starta lite skrillex o stressa lollo !;) jag bjuder på en "jätte""!!!! fin bild...haha! PUssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0