fyfan...

...vad jag är lack. allt jävla skit kommer på en och samma gång. har inte varit så här sur på länge...kan inte beskriva hur jag känner i heller. sviken allt. vet heller inte om jag ska skratta eller gråta.
kommer inte ta upp det är i bloggen vad som har hänt för det är inget som angår(!?) inte alla. men kan bara säga det finns så sjuka människor där ute som är så sjukt snåla och sjuka idioter. blir så trött på det.

det blev bara ett hat inlägg idag, nu ska jag ringa bror o be han köpa mc till oss på vägen hem från jobb sen ikväll ska ja träffa bella sen kanske dra till gabbe med louise. men louise slutar ett så det är chill.
regnig dag idag med..men hoppas att ni får en kul fredag så hörs vi!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0