bättre humör

är på bättre humör nu, eller lite iallafall, fortfarande lite saker jag är små irriterad på, och kan fortfarande bli lätt irriterad, så ingen får tetas med mig nu :D

har städat mitt rum nu och vikt all tvätt. nu ska jag in och duscha och göra v mig, mange sitter på tåger in till hbg med ngr polare senare när dom ska dra på fest kommer mange hit o myser lite:D hihi! längtar :$
btw, mamma smsade innan och bara allt bra och så, mamma och pappa är ju i båstad så dom ska festa där hela natten....-.- iallafall mamma smsa så hon bara vad ska du göra ikvl så sa jag att jag inte orkade hånga med louise på ölbränbollen för jag skulle inte hunnit dit sen orkade jag inte landskrona för det är inget jag lyssnar på och dom skulle dra hem ganska sent så jag bad mange komma ist, så sa jag det till mamma att ja o mange tänkte vara här. det  försöta hon säger är att jag ska förklara vår röra..haha så jävla kul. hon svarar inte okej vad trevligt ni får ha det så kul de hon skriver är förklara vår röra...haha eftersom dom håller på med fönsterna så står allt hullerombulller xD lite kul...så söt mamma jag har!

jag hoppas att alla får en mysig lördag för det kommer jag få :D hoppas jag. (A) kanske bloggar när han har åkt hem annars hörs vi antagligen i morgon sötnosar!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0