dagens planer?

Godmorgon bloggen. vaknade för en liten stund sedan. Sjukt trött e jag nu eftersom jag inte somnade förän fyra och jag kan aldrig sova längre än elva, hur sent ja än lägger mig...det är sjukt!:o
nu på förmiddagen tänkte jag chilla som in i. städa rummet stryka duscha och ta hand om mig. har inte gjort ngt utav det på ett bra tag. sen ska jag be louise komma till mig för jag orkar inte röra mig :p haha!

vad ska ni göra idag? det är ju heller inte det finaste vädret idag och dom har sagt att det ska komma regn igen :/ gud så tråkigt sverige är! vill bara utomlands NU!

nu ska jag iallafall försöka komma upp och göra lite frulle och setta mig på balkongen och mysa!;D jag bloggar lite senare med bilder med. dagens outfit och när jag fixar och grejar!

ha det så bra så länge bloggen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0