en packad dag

lång o sncka i tele med mange igår längre än vad vi trodde:p haha, vi snackade tills vi typ somnade i luren:P så mysigt att prata med honom o höra hans röst sen bara somna!
i morse kom pappa in runt nio(!?) va bara att piggna till sen gå upp runt tio, käka och göra v sig. elva var vi ute från lägenheten och gick till knutan för att ta tågen till köpenhamn...tog fan en timme och en kvart med tåget:o aja, var i alla fall framme till slut, i regninga köpenhamn :P KUL! gick till stan och gick in o kolla i massa butiker och bara hade de almänt mysigt ja mamma och pappa. sen gick vi till nyhamn och satte oss för att käka lite.
juste glömde säga...direkt när vi hoppat av tåget typ gick vi o köpte pölllsssssse...mummmmmms, och gissa...dom har min fucking iste jag letat efter...dom hade de över allt...så gick och köpte en efter en:D haha!
iaf, när vi käkat klart var klockan typ tre sen chillade vi lite sen drog vi oss tillbaka till stationen. hade så ONT i fötterna att jag knappt kunde gå...det var sjukt...bara gnällde hela tiden för det gjorde så ONT! tog tåget till helsingör sen båten till hbg, var hemma runt halv sju iaf(!?)

när jag väl var hemma bara satte jag mig ner och tänkte hur jag skulle orka kvällen...in o lägga sig en halvtimme, ringa mange som pigga upp mig, o skojade...vi satt o snacka om hur man säger till någon som är kul/rolig, för jag säger du är kul eller så o han säger du är rolig...men de står två-två så det är lugnt ;)
iaf,  gjorde v mig lite snabbt ringde mange samtidigt jag gick till felicia. varit där o krökat till halv ett typ för hade en sån gåvärck så ja kunde lägga mig ner o böla:P hahah det är sjukt...så pappa kom o hämta mig så jag inte gick ensam;) och nu ligger jag här o gnälller på allt!

är sjukt trött ont i benen o huvudet o ögonen går upp och ner. så nu får jag nog sluta skriva och stänga av datorn för att sen försöka vara pigg tills i morgon när ja förmodligen ska träffa baby!
hoppas att alla har haft en bra torsdag och inte är lika trötta som mig och varit ute och fryst o gått i regnet;) haha! gnällgnäll;) aja! ni får ha det så bra så ses vi mina sötnosar!!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0