för gullig

mange o ja ligger o smsar o "bråkar" o jag slutar smsa för jag orkar inte och han smsar o ber om ursäkt typ...efter jag käkat och så en timme efter vi snackat typ ringer telefonen o de e mange o ja svarar hej blaablaablaa. han bara vad gör du ja bara nyss käkat typ sur:P så han bara kan du komma ner, ja bara sure eller så så va kappe o han här o han åkte hit bara för han ville träffa mig o kände sig taskig.
så jävla gullig min snuttskrutt är...och jag dog nästan av flabb...kappe i love him...sån jävla skön snubbe...:D
hoppas ja får träffa honom på fre igen när ja ska vara med mange...så jävla kul isf!! :D

nu ska jag chilla o kolla film typ tills mange är hemma för då ska han ringa innan hans ka nanna för han jobbar i mon...vad tur att ja ska till danmark då:D hehe!!

puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0