förklaring;)

jag som skulle blogga i lör men det blev inte alls så nej. och planerna blev lite annorlunda ja...gick upp tio, gjorde v mig och skiit sen kom louise. så vi o mamma drog vid elva och handlade tacos och allt annat som vi skulle ha till kvällen eftersom oggy wiga o simon också skulle komma.
kom hem gjorde ngt, kom ej håg.:P sen drog ja o louise ut någon timme, hem till mig och satt på balkongen med mamma. sen smsade oggy och han var sjuk så oggy o wiga kom ikke sen så sa vi till simon att han inte behövde komma plus att han jobbade. ja louise gjorde tacos med mamma och snackade skit och sånt på  balkongen. sen började de pisssss regna, kom lika mycket regn det brukar göra på tre månader fast på två timmar. galet. och sen bixtrade och allt. dom hade inte varit med om något liknande.
iaf sen drog vi ut lite senare och chillade alex kom och sa hej för han skulle hem. sen gick vi upp och kollade på en film och somnade.
så hade ingen tid till att blogga.

i går va ja med louise vi gjorde något på dagen jag ej kom ihåg:p sen vit åtta va jag bella louise felicia o elin på mezo, sen på larsson vi chillade sen drog vi till ett parkeringshus där niklas och jon var. chillade och snackade eftersom det regnade. drog hem vid tolv och louise sov här då med.
vaknade ganska tidigt idag städade och skit, sånt tråkigt man måste göra här hemma. vid sex drog jag louise fanny och felicia till mezo och käkade, sen kom larsson vi drog till hamnen som sara(min nästkusin) och två kompisr till henne, chillade sen drog dom och så kom emelie my och niklas. senare kom elin med. drog bort till dröningen runt elva!? jag elin och louise badade..jag och elin bara i trosor...vi är SÅ smarta!! aja nog med de, sen tog vi bara det lugnt sen var jag hemma halv ett.

jag fattar inte det...alltid när jag kommer hem går jag in till mamma och pappa och snackar så står vi  och snackar om hela livet i säkert en timme:o snackar skit och allt! haha
skit samma nu ska jag sova, ska försöka hinna blogga i morgon, men ska på stan med louise sen ska vi träffa larsson så man vet aldrig hur det blir.

sen på ons morgon drar mamma och pappa till göteborg och kommer hem på sön. på fre drar bror till stugan o kommer hem sön så e ensam hemma i helgen;) tyvärr har jag redan planer....aja..sen på måndag drar jag louise fanny o pappa till stugan så då kommer jag inte kunna blogga så ni vet det redan nu;)

hörs i morgon förmodar jag, puss på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0