fredagen

igår så vaknade jag ganska sent har jag för mig, eller runt ett var den nog. låg o chillade och hade de nice, var så trött (som alla andra dagar). runt fyra ringde louise o ville träffas, fick hoppa in i duschen snabbt göra v mig sen käkade vi hos mig o sen ick vi ut. satte oss o fikade en snabbis på espresso house. sen gick vi upp till ankdammen och  träffade martin o david, sen kom humle, sen mmicka sen ja sen kom fler o vi va ute o chilla o så. sen skulle dom på fest o ja va trött så ja va hemma runt elva satt o chilla med musik o snacka med jimmy o kalle och så. sen gick jag in runt två tiden o somnade runt halv tre!

vaknade för en timme sen typ för pappa va in hos mig massor med gånger så ja blev sur..o nu är dom på hif för det är hif mff idag...oooooh jag vill dit!
aja orkar inte blogga mer nu för är på dåligt humör också-.- bra dag...dåligt humör inte se derby o mange är konstig, saknar mitt ex o möög! (y) denna dagen kommer nog bli lyckad!

ni får ha det så bra så hörs vi kanske senare! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0