fullt upp igår...

kändes de som:P vaknade runt tio elva och hade värsta bråket (igen) med pappa, YEEEEEY! sen när dom drog fixade ja till på rummet duschade o gjorde v mig, sen messa bullen o frågade om jag ville med ut och gå. men sen ringde hon o sa att hon behövde gå på stan en snabbis innan hon drog till emmaboda (hon drog idag, och det är fusk. för ja ville också dit...-.-) aja, vi gick på stan sen gick vi ner vid hamnen lite. satt och snacka gick hem till henne för hon skulle hämta mer kläder inför kvällen. sen gick vi ner mot stan ja släppte henne vid knutan vid fem för hon skulle träffa en kompis. och jag gick up till lasarettet och träffade fanny. gick runder lite och snacka. sen gick vi o satte oss på mezo för fanny va hungrig. satt där ett tag sen så rörde vi våra rövar bort mot hemmakväll o köpte lite godis :) satte oss borta vid ga o snackade vidare. sen runt åtta nio (!?) drog vi oss tillbaka till mezo och tog ngt och dricka. sen så kom mange o hans polare också till mezo, snackade lite sanbbt med honom men inget mer...sen sätter dom sig vid ett bord lite längre bort för dom va så många...sen så ser jag linus...(mitt ex) fan vad kul, men mindre roligt när ja såg att han va med mange o dom men ja tror nog mer att de va för brudarna som var där...aja dom gick in linus o två brudar. men shiiit vad jobbigt det va xD fick VÄRSTA paniken fan!! :P
aja, sen så kom mange o va lite trevlig och snackade lite, mirza kom med och sancka o såå sen så drog ja o fanny typ vi gick runt i stan kom på kullagatan då ser ja min mamma pappa o nära kompisar o släkt o så. ställer oss o snackar efter ett bra tag går ja o fanny vidare, sen kommer pappa till mezo där vi väntade på honom, följde fanny hem sen så gick ja o pappa hem. va så trött så gick in direkt o la mig, men självklart kan man inte somna.
så snackade lite med hamphe o linus på sms. sen dampar mobilen så ja fick ryck o la mig för o somna. när ja precis hade somnat smsar mange...får ja ta o ringa honom..o han ville att ja skulle fixa taxi för han var fast i bjuv...haha rätt åt honom! ;) erbjöd mig om han ville sova hos mig men nejnej han skulle ju hem o jobba i dag o mög...sen hoppar han av bussen i bjuv...så säger han om ja kan ta mig in till stan kan ja sova hos dig o ja va helt död. så ja sa nej :P snäll brud ;)

ajaa...skit samma, vaknade tio o nu chillar ja en massa ska snart in i duschen sen träffa fannybanny ;) får se vad vi hittar på, kanske träffa louise med. kommer ha mycket och göra dessa dagarna nu eftersom det är helsingborgsfestivalen och sön ska ja förmodligen jobba sen fira morfar...;)
men jag ska försöka allt vad jag kan men inläggen kommer nog vara lite sämre nu...men ni får ha det så bra!
pusselipusspuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0