godmorgon

eller det kanske inte är godmorgon längre. men har varit vaken sen tio  typ ;)

det är fett skummt...jag är så trött på kvällarna att jag inte kommer ihåg vad jag messar om och bara yrar på sms. sen när jag vaknar ser man att som svarat vavavavav? hela tidden och jag bara godnatt sen svara jag inte mer...fett random är det.

någon gång nästa vecka dra jag mamma o pappa till kalmar om ja inte sagt det och shopppar solar bada och har det gött...vi tänkte även dra inom stugan igen dra till fäjö o lite såå ;) fett nice ändå.
ligger och kollar på olika kläder jag vill kolla in när jag är i kalmar kommer ett antal bilder snart på saker jag vill ha xD haha, varning många bilder kanske ;) haha!

nu ska jag chilla lite till sen försöka få liv i min skrutt sen duscha o göra v sig och hänga med louise till um sen vet jag inte vad vi ska göra...haha! men nog KUL o sitta o vänta på hennne. :P aja....nu ska ni få se sakerna ;) hehehe!!

pussss











allt är från bikbok förutom dom tre sista tröjorna, dom är från gina....men jag vill HA HA HA HA!!!! kolla så snygga bikinisarna är exempel :o jag dööööör! måste fan dit innan, kan inte vänta till kalmar!! galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0