godmorgon!

godmorgon alla sötnosar. vaknade för en timme sedan typ om inte mer, pappa kom in och sa att det var massa målare här hemma så det var bara att gå upp eller att vakna till...;)
idag ska jag inte göra ett skit heller, det är fan fredag jag vet, men det finns inte så mkt att göra. ngr tjej polare ska till ngn från parallel klassen på ngt natt skit fest som inte jag är bjuden på tydligen...men jaa jag vet nog varför:) min ena tjejkompis har det lite jobbigt nu så hon ska nog bara vara hemma, eller så ska jag försöka träffa henne, vissa är inte hemma, bella åker till ungern idag och sen killarna gör massa saker. så YEEEEEY det blir en ella hemma dag idag tror jag.

igår kväll gjorde jag inte så mycket, skrev ett litet meddelande till mitt ex och förklarade lite saker vad ja tyckte och kände, sen smsade han mg och han var en helt annan person, och jag hoppas att det fortsätter så. det var jätte kul att prata med honom för det var säkert 2 månadersedan vi snackade på riktigt. kände mig varm i hela kroppen och kände hur jag log hela tiden.
att han själv inser vissa saker nu som jag insett jätte länge, och att han försöker ändra på det gör mig jätte glad, för jag vill han bara väl och allt det bästa för honom.
och bara hans fråga igår om jag ville med till ishallen och åka någon gång när dom e färdiga med isen gör mig så glad, det vissar en vilja och isen är hans hemmaplan, ishockey är den gamla linus. så är så glad just nu.
inte bara för att han är en annan person för mig utan han är den personen jag blev förälskad i och är JÄTTE glad för hans skull.

får bara hoppas på att han ändras mer och vill prata och hör av sig. men man kan inte få allt. men jaa, nu släpper vi det ;)

vädret är fortfarande tråkigt och jag vet inte vad man kan göra....just nu ligger jag i sängen o snackar med lilla mange och pummpppar musik;)

jag bloggar mer sen mina älsklingar! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0