har jag något liv

haha jag som skulle sova? jag snackar bara en jävla massa skit känns det som:P
vill blogg men är så tråkigt när jag inte har några bilder och designen inte kommit upp..duktig flicka.

asså liggar och tänker en jävla massa nu...allt från hur jävla dåligt minne jag  har till mitt ex, och att jag måste sova och allt.
men hur bra minne har man om man glömmer lösenordet till sin mail, kommer på det och loggar in och loggar ut. sen glömmer man något man skulle kolla där och ska logga in och glömmer det igen:O sitter och funderar på vad fan det kan vara nu...måste kolla upp en sak.
sen snurrrar mitt ex namn runt i huvudet och vill åka tillbaka i tiden och skit och mög. men gammalt kan man inte göra något åt. men får leva i nuet och utgå där ifrån...

nu jävla ska jag komma på de jävla lösenordet sen sova. upp tidigt i mon som sagt-.-

nu tror jag inte jag gör fler inlägg för ikvl ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0