hatar rubriker....

förlåt att jag är så dålig på att skriva på bloggen nu för tiden. har gjort så mycket nu för tiden. men det är inte allt för mycket..menja ni förstår hoppas jag. det är ju sommar lov och då har jag ingen lust att sitta och blogga hela tiden. så ni får bara vänja er.

just nu sitter jag bara på balkongen och chillar. har inte så mycket att göra idag, plus är väldigt trött. men i natt efter hamphe har slutat kommer hanske han till mig och myser. hoppas bara på att han inte e allt för trött.
i mon blir det att göra v sig direkt när man går upp typ och städa och så så det inte ser helt cp ut här hemma när inte päronen är hemma. sen ska jag göra v naglarna klockan 4 sen måste ja dra direkt ut till ödåkra för att fira bobban som fyller 18!! NICE!

jag hoppas att allla mina söta bloggläsare njuter utav dagarna och har ett riktigt bra sommarlov och inte tycker att det är allt för tråkigt att jag inte bloggar så mycket nu.
det kanske också är det att jag inte vet vad jag ska skriva...så ni får gärna komma med förslag??:)

puss på er söta bloggläsare.


SÅ HÄR KUL HAR JAG NUU!!!(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0