hejsan bloggen

glömde blogga igår :P hehe
i sön kom aldrig mange till mig utan vi hade familjemiddag sen drog jag till knutan och träffade louise och babbi, sen kom ellinor med. sen var mange o kappe på knutan så dom kom ut, så drog tjejerna, babbi skulle hem o louise o ellinor drog till mezo. var med kappe och mange lite sen följde dom mig en lite bit till mezo för deras tåg gick. satt på mezo med dom två till tolv typ. jätte mysigt och bara snacka skiit.
sen när jag kom hem sminkade jag av mig och la mig i sängen och kolla tv o smsade med lille snutt. kappe somnade hon honom så då tänkte ja jag sover nu med, men sen runt två ringer han mig och säger jag ville bara säga godnatt. så jävla söt han är:P haha!

igår vaknade jag halv 8 -.- målarna var tillbaka. somnade om sen gick jag upp halv 10. mös i soffan med mamam och pappa bara tog det lugnt duschade i två timmar och så. sen runt halv nio drog jag ut och träffade louise ellinor och emelie, vi va i bög med några till och bara chillade men drog hem så jag var hemma redan kvart i elva för dom skulle till höganäs o festa och det palla inte jag ;)
drog hem och satt mig i soffan med mam o pap dom kolla på någon sex undervisning skit :P sen sminka jag av mig så kollade vi csi och sen gick jag in till mig vid tolv för var as trött. messade lite segt med mange kollade bigbrother och höll på och somna hela tiden. skulle ringa mange men kappe var fortfarande kvar och jag va så när på att somna. när jag precis höll på gå in i en djupsömn smsar han och säger nu kan du ringa och jag bara yra i smset så skrev han va, ja bara godnatt helt random så han bara vill du inte prata så ringde jag honom tydligen och bara mummlade typ, jag kommer inte ihåg så mycket ifrån det...men fett kul när jag såg smsen i morse hahah, yr eller vadå ;)
somnade dirr sen iaf. sen vaknade jag nio i morse, gick upp och käkade frulle med mamma på balkongen sen nu har jag tagit på mig oxh så väntar på att louise ska må lite bättre så ja bara kan sminka mig snabbt och dra ut med henne och mysa;)

får snart ta och träffa mange med saknar honom så :( hans närhet, haha! men det kommer, vi träffades ju i lör och sön :D men ja, jag får fixa det. eftersom vi kanske snart åker bort med vilket jag hoppas och vilket jag inte hoppas. vill åka iväg och bara sola bada och ha det almänt mys men vill inte åka bort från min sötnos.
men jag kommer ju tillbaka;) men jag får se. hoppas att mina sötnosar får en mysig dag och att ni har klarat er utan mitt bloggande igår ;)

puss på er. vi hörs senare förmodligen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0