jag lever

skulle bara göra ett snabbt inlägg och säga att jag lever och har inte glömt bort er ;) denna helgen har jag haft fullt upp. i fre va de bara upp göra v sig träffa bella sen iväg o göra v naglarna, hem träffa bella sen iväg och fira bobban. sen vid tolv tog jag tåger till äholm och va med hamphe hans polare o hans polares tjej, chillade och drack vin och så. sen gick jag o hamphe hem, och då skulle två tjejer med på "efter fest" hamphe o ena tjejen somnade och jag var pisse sur...haha tar inte varför här i bloggen. sen skickade jag ut dom vid tre tiden för hamphe skulle upp vid tio och jag fick dra in honom till sängen. han däckade direkt och jag sov knappt. vi vaknade tidigt som vanligt och myste sen somnade vi om igen :D aja, sen gick vi till tåget som vi skulle ta 10.58 men två polare till honom. dom skulle till danmark och festa och jag skulle hem. jag la mig och sov en runda när ja kom hem, duschade i säkert två timmar och sen kom bella. vi tog det lugnt sen tog jag bussen halv sex till domsten och passade mina kusiner till ett sen var jag hemma halv två och somnade ganska fort.
vaknade runt halv tolv och drömmt jätte många drömmar som gjorde mig irriterad...iaf sen ja gick upp har jag hållt på och städat och mamma och pappa kör från göteborg nu så ska hinna fixa allt ner och handla och göra frukt sallad tills dom kommer hem;)

ni får lite flippbilder på mig och en bild på mig och bella sen igår ;) ni får ha det så bra vi hörs på ons eller tor eftersom jag drar till stugan i mon..;) pusss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0