Justin Bieber - Pray

blir det inte idag...har så trött i hela kroppen så orkar inte äns ta bilder på vad jag har på mig idag:P galet vad lat jag är :o
blev inte att träffa louise, blev lite strul. ligger i sängen o lyssnar på musik o messar med älskling som är hos en polare o grattar den(!?) haha!
mamma o pappa är ute o kör med bilen o ska väl snart komma hem. vi ska nog ha familje mys idag om ja inte får hit mange :D hehe! för jag har inga buss pengar så han får isf dra sig tilll hbg om han palla;) hoppas ju det för har ju inte träffat honom på ngn dag nu...:P

hoppas att alla får en härlig onsdag och njuter av sommarlovet jobbet eller vad ni nu gör;)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0