ljus

sitter i soffan och ena filmen är nu slut och nu kollar vi på en andra film på trean. jag har gått runt i lägenheten och tänt ljus och sitter och skänker en massa tankar till alla drabbade i norge, oslo! det är ofattbart tycker jag. hur kan man vara så dum och göra så! allt detta som har hänt med bomben och att han åkte till den ön och sköt...det är en chock för mig egentligen. tänk om det var sverige, tänk om det var helsingborg. det är ju trots allt vårt grannland. tänk om det var jag som var en utav tjejerna som lev skjuten på ön...
jag hoppas verkligen att han får livstid eller något inte komma ut i alla fall, ingen vill ha honom..och det dokumentet han skrev på 1500 A4 sidor och skickade en timme innan bomben utfördes...det är sjukt.
advokaten nu...han som vill vara hans advokat. seriöst, vad tänker man med då? pengar, kändisheten eller att han tycker han faktiskt gjort rätt. det är ju fan sjukt.
sitter och läser om norge på internet dagligen för att skänka tankar till dom och även kollar på nyheterna för att vara med. är i ren chock.
jag brukar inte vara sån här egentligen. men jag följer detta lite mer för min kusin åkte till oslo dagen efter spränningen..och det gör mig lite orolig för vet ingentling. hur han mår och allt. df jag försöker följa det så mycket jag kan...

nu ska jag gå in o sminka av mig, tända ett ljus på mitt rum och skänka ännu mer tankar till alla som sörjer, är ledsna, chockade...allt. och även ringa mange!:)
hoppas att ni har haft en skön söndag. i morgon är det ny vecka! ;) ha det så bra pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0