packad och klar

nu har jag duschat och packat inför i morgon, nu ligger jag och chillar i sängen och väntar på att louise ska bli klar och att bella ska komma in till stan. vi åker ju som sagt i morgon och kommer hem på ons någon gång, sen åker bella på fredag till ungern :( och kommer vara borta mer än två veckor. aja!
nu ska jag fixa håret kanske så det inte ser ut som att jag knullat haha!! nä men så de inte blir så stort och lockigt..:D sen ska jag se om jag drar ut lite eller något, kanske startar en film till dom sega tjejerna är klara.

vi hörs kanske senare eller när jag kommer hem igen! pussar mina underbara bloggläsare!

juste nu kom jag på varför jag logga in här:P jag kollade igenom ett usb innan och hitta värsta ego bilderna från 09 och jag kunde inte sluta skratta...hahaha, hade man någon hjärna??
kan bjuda på någon/några här...men ja, jag hade ingen hjärna kanske inte nu heller men hoppas bara att det blivit bättre nu än förr ;)




det var dessa som var lämpliga...dom andra är ju bara för cp och jag var 13-14 år här...haha GALET som man såg ut, men alla har en gång varit små och cp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0