people get ready

ligger i min sköna säng nu och har JÄTTE ont i ögonen för dom är så trött men jag själv är inte så trött :D
ligger och googlar bilder på broar som jag vill ha på min ena vägg i mitt rum. skulle vara sjukt snyggt och det skulle bli lite mysigare med lite mörkare ;)

ngn utav dessa vill jag nog ha..men vilken är frågan...new york eller london?? det är frågan...









jag funderar dock på den sista eller den med big ben, men jag får se. ska höra med mamma och pappa med eftersom jag funderar på att önska mig det när ja fyller år med...men det är annat ja också vill ha från dom eller som jag vill ha, exempel, jag vill ha en ny skin jacka av mormor o morfar (kenzas tror jag) sen vill jag ha en silver ring som ja kan ha på pekfingret där det står i ringen, mamma, pappa och charles...sen ja massa annat. men får nog göra om planeringen för vad vem som ska ge vem!! :P
fyller år om en månad och tre dagar... LÄNGTAR!!:D

nu ska jag lyssna på mys musik smsa med mig gullis för han är äntligen hemma. så godnatt med er sötisar!
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0