regn hela dagen

har inte gått upp från sängen än, det är så jävla skönt att ligga och mysa i sängen när man är så trött som jag är och ett stort plus att det regnar ute då!! Love it. skulle bara ha en liten lekkamrat med;) haha!
har pratat med min underbara mange hela dagen men just nu skulle han sova lite för han är en liten sjukis. mycket tråkigt för vill mysa med den plutten!! aja, vi får ta det en annan dag :)

just nu ligger jag och messar med aaron, lyssnar på mys musik, blandannat ulrik munther!! ;) wwwwouuunderbart :D
ska snart ta en ansiktsmask och skrubb ochså så man kan känna sig lite piggare. bilderna har fortfarande inte kommit, det är fanny som har dom och det har hänt lite saker så det kanske kommer dröja, men hon ska lägga upp dom på fejan sen kopiera jag dom och lägger upp dom här på bloggen så ni får se hur sjukt kul vi hade det som tre dagarna ;) vi tog över 400 bilder från måndag em till ons fm...GALET!! men sjukt kul har vi haft det.

hoppas att ni står ut med väntan mina söta bloggläsare, men det tror jag nog ;)
nu ska jag lyssna på musik och försöka få liv i min sötnos igen :D skullle egentligen vara enklare om han var här men får messa o ringa tills han svarar, för saknar honom redan, även om vi träffades igår! aja ! :)
vi hörs sen sötnosar!


http://www.youtube.com/watch?v=72PDNYdD8yc&feature=related
Ulrik Munther!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0