regnigt...

regnigt idag med...men mysigt ändå.
efter jag hade sminkat av mig och lagt mig ringde min plutt ist så vi låg och snacka ett bra tag tills vi somnade typ. hehe, sen sov jag jätte gott inatt, vaknat på en jätte bra sida idag med:D
nu ligger jag o lyssnar musik kollar film och messar med mange! <3 ska chilla nu för är fortfarande trött och ska inte göra ngt mer än kanske träffa mange om han pallar dra sig hit till hbg :D hehe! det hoppas jag minsan och dag ;) ligga och mysa i detta vädret, dt finns inget bättre!:D

jag bloggar mer senare när jag vet mer ;) kanske dagen outfit med, men kommer nog bara vara loffe o osminkad i dag så...aja skit samma.
ha det så bra så länge sötnosar! <3 kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0