satan i gatan

sitter i sängen och väntar på maten och bråkar med mange tyvärr...

från och med nu är jag lebb och jag är trött på killar....förutom i sängen ;) hehe! nä skoja, vi börjar lösa det nu det blev bara lite missförstånd o mög o skit så ja pallar de inte mer så ja smsa o sa ja smsar senare kanske om ja pallar han bara okej. efter två inuter får ja ett sms där det står förlåt lyssna inte på de ja sa, mår dåligt så de kom ut över de blaablaablaa, ja vill inte förstöra det vi har <3 men ja. det får ta sin lilla tid! :P

jag kom in här för att skriva ett inlägg o en bild på mig just nu men de blev ju mer seriöst talk o bajs o mög som inte ja skulle skrivit. men gjort är gjort. i morgon snacka mamma o pappa om att dra till danmark...funderar på att joina o få ngt med hem (A) hehe. var lite velig o visste inte alls om ja ville med eftersom ja o mange "bråka" haha inte bråka med jaa...diskuterade....men han jobbar i morgon så det är lugnt och vi ska träffas i helgen så det löser sig!:) min snutt skrutt...<3

vad har ni gjort idag? och vad ska ni göra i morgon?

hörs kanske senare om jag kommer på något mer o skriva om ;) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0