stalker?



denna lappen hittade mamma på vårt finbord när hon kom hem från jobb och började skratta och le och bara ella har du läst detta? ja bara nä? så gå ja till henne, hon bara till dottern i familjen och läste upp det och så skrev han messa mig vettja! och fick hans nummer eller facebook och hans namn...
jag började as garva och visste inte vad ja skulle göra, sprang in till pappa och läste upp det ja bara vafaan?? hahaha, för han hade varit inne o målat mitt fönster när ja satt nyvaken o kolla film och var en nörd i datorn, så får jag denna lappen? wtf??:o lite läskigt ändå! och jag sätter mig inte precis o lägger till han på facebook eller smsar, vad ska man skriva liksom? hej de e ja som du skrev lappen till...? haha men han såg helt ok ut ;) haha nä skoja!;)

ligger i sängen och ska snart rymma upp lite gå in o sminka av mig o ta på myskläderna och kolla film och vänta på att min sötis ska komma hem från festen! vi har lite saker att reda ut men det kanske får vänta tills i morgon. men han ska till hbg i mon så ska försöka träffas och vill reda ut det innan.
i morgon ska jag förmodligen med på öl bränboll sen dra till landskrona en sväng med louise och massa andra ;) hoppas att det blir trevligt iallafall. sen på söndag ska jag träffa felicia innan hon åker till cypern.

hoppas att ni har haft en rolig fredag och att ni tar det lugnt. kommer nog inte blogga mer ikväll, men man vet aldrig med mig ;) dycker upp då och då ;) hehe!

men annars kanske vi hörs i morgon eller något, ska försöka lägga upp ngt/ngr inlägg imon! ;)

ni får har det så bra. kärlek till mina söta läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0