tröttis

idag har det inte blivit så roliga inlägg, varit på dåligt humör, inte bloggar något kul, och INGA bilder. ska bli bättre..men har inte gjort så mycket idag!
chilla hemma och städa, runt sju kom mange så vi chilla, la oss i min säng och kolla massa filmer och mös en massa. saknar hans närhet redan även om det var mindre än två timmar sedan han gick. får ta och träffa honom snart igen bara!! pussgurka!

har knappt käkat på två dagar så kan nog vara därför jag inte är på så bra humör. har typ käkat två mackor var dag sen dryckit lite men inte mer. men efter jag flöjt mange en bit till knutan så när ja kommer hem tar ja o dricker vatten och börjar spy...satt på hel tom magen, ja bara wth. så ringde pappa o bad honom köpa hem någon mat. så han kom hem med en hamburgare. snäll pappa man kan ha :)
nu ska jag smsa med min gullis och sminka av mig sen sova gott!:) i morgon får ja ta dagen som den kommer. ska försöka ta reda på vad det är med mig just nu, inte äter sover inte ont i huvudet och tankarna snurrar runt jätte mycket och vill bara ligga och pussa på min sötis:$ hehe!

hoppas att ni fina bloggläsare mår bra och haft en rolig helg. vi hörs i morgoon!! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0