underbar kväll

tur att jag hann att blogg innan jag skulle ut och träffa louise för planerna blev helt annorlunda för kvällen. drog och träffade louise vid h&m för hon skulle köpa en bikini överdel. sen drog vi hem till mig snabbt och hämtade matpengar :D drog till knutan typ och käkade kebab! tjockisar vi är :D jajajaja!! haah!
sen kom jonna dit sen runt åtta tog vi bussen ut till rydebäck till linnea på fest. jävligt kul och vi var typ 15-20 pers. hade en riktigt rolig kväll men nykter;) har haft så ont i magen och lungorna som jag brukar få ibland när ja e stressad. men jag är inte alls stressad så fattar inte men det blev bara en massa energidryck för min o louises del (eftersom louise jobbar varje lördag kl 9 belv det så)
vi tod bussen hem tjugo i tolv med dom andra som skulle in till stan o röja och nu är jag hemma i min mysiga säng och ska snart stänga ner datorn och sova.

i morgon blir det upp vid nio för att hänga med mamma och handla och jag ska handla inför kvällen. i morgon kväll ska jag louise oggy wiga och simon vara hos mig och göra tacos och mysa. (ska försöka ta fram kameran ;) hehe, men lovar inget än för jag är sämst att komma ihåg sånt.)

jag hoppas att ni har haft en rolig fredag och tagit det lugnt med spriten, det finns ju en lördag också ;) hehe! jag ska försöka hinna blogga en snabbis med innan vi åker och handlar i morgon med;) om inget annat hörs vi efter det!

puss på er mina älskade läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0