varit på väla idag

vaknade runt elva idag och chillade. sen gick jag in o duscha o gjorde v mig så smått. försökte ringa o väcka linus vid två men inget svar utan ett sms halv tre att han var vaken ;) tog bussen till väla runt halv fem, väntade på sega linus en timme på väla typ sen så träffades ja o linus på väla. (linus är mitt underbara ex som jag har saknat jätte mycket). sen så gick vi runder lite sen ringde vi malm (min släkting som även är kompis med linus) chilla lite sen kom sulan. satte oss på mc sen gick sulan för han skulle kolla på mobil med hans päron. vi tre gick runt o chilla, sulan kom tillbaka o linus drog hem för att käka vid sju halv åtta(!?) då chilla ja malm o sulan lite. träffade marcela, sharre, mange o kappe sen så vi snacka lite med dom sen drog alla så ja va med kappe o mange lite sen gick jag till bussen o var hemma för en timma sedan.

sitter nu i stolen o "kollar" tv med päronen. sitter mest i min ensamhet och lyssnar på min nya favorit låt linus fått mig att lyssna på...rolling in the deep. tycker det är så maffi och så sjukt skön! passar till allt.

har verkligen haft en toppen dag idag. träffat linus som jag saknat jätte mkt. fick även träffa malm o sulan som ja inte träffat på länge sulan inte på år...och jaa, allt har vait toppen. vill verkligen göra om detta!

hoppas att alla har haft en lika bra måndag som jag har haft! nu sitter jag och kollar en bland mina favorit filmer eller så, JOHAN FALK! LOVE!!(L)

har brist på bilder med, men ni får klara er med texter fram över lite!:) pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0