you raise me up

igår så var jag så trött och på sånt dåligt humör så jag kände inte alls för att blogg. jag låg o gotta mig i sängen större delar utav dagen. började bråka och gråta och skit o fick hem mamma o pappa, sen kolla vi bara film o mössss en massa med god mat och så, sen gick jag in o la mig runt tolv halv ett.

i morse var jag uppe vid halv elva (tidigt för att vara ella) käkade och så sen la ja o mamma sig i min sång och kolla tv och hade det mysigt, sen runt tre åkte ja mamma o hämtade mormor, drog till familja en sväng och kolla lite, jag fick käka MC :D som jag längtat efter:P mamma hittade SKIT fina skor jag med ville ha men har ingen användning för dom. dom kostade egentligen 599 men kostade nu mera 149...fyfan!! ville ha, aja sen handlade vi mat drog hem till mormor o morfar o snacka o nu sitter ja o snackar med kalle linus o mange och chillar:D

vädret har varit så tråkigt på sistonde och är så trött ont i huvudet o möög! det är skiit tråkigt. aja! hoppas att ni har haft det bra både igår och idag.

vi hörs senare! puss mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0