godförmiddag?

nu kanske man ska säga godförmiddag istället för godmorgon?

spelar nog inte så stor roll. har varit vaken tre timmar nu kanske!? vrför vet jag inte. eller jo någon andrea smsade mig så kunde jag inte somna om för det var för ljust.

jag tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg nu innan jag ska ut och träffa polare. tänkte lägga upp dagens outfit med! så det kommer n¨gra bilder snart.

idag skulle det vara lite sämre väder så får se vad som händer men just nu är solen framme lite, men det blåser, så idag blev det låg byxor, ett vitt linne och en jeans skjorta. kanske får byta om för dom säger att det e varmt ute (!?) aja får se men har detta nu iallfall.
jag ska träffa louise först och dra hem till hennes pappa och fixa med hennes jobbar pengar, sen ska vi in till stan igen jag ska försöka träffa min barndomskompis för hon e i stan och snacka lite. jag är sugen på att ta en fika....aja! jag får se vad vi göra. vi tar det som de kommer!;)

outfit!


om det är för varmt får jag ta shorts eller min långkläning eller något. jag får se men isf tar jag bild senare så ni får se kanske;)  hehe!

Puss och kram ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Åh så fin blus :)

2011-07-01 @ 21:44:18
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0