trött kan man säga!?

kom hem för en stund sen från louise. vi har bara haft en riktig chill dag. varit hemma hos hennes pappa hela dagen, dryckit vin, energi dryck, ätit chips och möög och allt sånt. kollat film. ja ni fattar;) haha!
tod bussen hem halv tolv, vi var så jävla trötta och jag behövde vara hemma tolv eftersom alla är inte lediga och mamma och pappa jobbar i morgon...:P men sen jobbar dom bara mån och tis nästa vecka sen på onsdag morgon drar dom till gbg tydligen och kommer hem söndag. SKÖNT ELLER VADÅÅ!!?:P hehe!

det blir inga bilder på kläderna ja ändrade till. haha! lat jag är! :D men så kan det vara. ni får på dagens outfit på morgondagen i morgon istället.:D

i morgon är det redan fredag igen:o eller det är ju fredag varje dag men ändå! fan vad soft! och vad ska man då göra? det är frågan ja...(!?) har bara planer till lördag och söndag. men söndag e jag inte helt säker för har två olika saker, så får se;)

nu ska jag inte sitta och skriva en massa när jag bara ordbajsar och skriver bara för att skriva. kommer skriva om allt det senare när det kommer så de inte blir tråkigt att läsa..;)

ni får sova så gott och så hörs vi i morgon istället!! :)
pussss bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0