varför ska man....

....misslyckas och vara osäker så mycket? det är bara något man får lära sig leva med egentligen. när det gäller killar gör jag ALLTID samma misstag och ångrar det jätte mycket efter...oftast direkt efter med. att jag aldrig lär mig? hur svårt kan det vara när jag gör samma misstag om och om igen?? blir galen på det.
jag såg något, jag såg något bra mellan oss tills nu när jag kanske förstört allt. och det var inte värt det. inte de lilla minsta och jag vill bara tillbaka några dagar och göra om det på rätt sätt. jag hoppas att du kan se det på ett annat sätt att jag gör de för jag är osäker eftersom det som hänt innan. jag är rädd att bli sårad en gång till. jag gör det inte bara för min skull utan din med för att visa vad jag vill och att du inte ska såra mig, för det kan inte vara så roligt att såra någon annan.
jag hoppas att vi kan snacka om det och lösa allt för jag skulle verkligen vilja lära känna dig och se hur långt det går. för du är en underbar människa, ch glöm inte det!

igår gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt. så tycckte det var lite onödigt att blogga om ingentin. ja vaknade för någon timme sedan och ska hoppa in i duschen nu. sen ska jag träffa louise för jag har lovat henne att hänga med när hon klipper sig -.- orka inte men de e chill eftersom hon ska klippa sig hos min mamma så ja inte behöver sittta stilla hela tiden:) haha!

aja, bloggar mer ikvl förmodligen, och ska försöka lägga upp och ta lite bilder..:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0